Orain, Terrorismoaren Biktimen Elkarteak (AVT) dioenez, Athletic eta Erreala futbol taldeetako jokalari ohiek euskal preso politikoen aldeko partida bat jokatze “banda armatuko” kide izatearen pareko da ia. Mendekuarekin duten obsesioak barregarri bihurtzen ditu elkartearen eskaera gehienak. Ez dute ezer esaten boterea lortzeko barne mailako borroka ilunez, edo justifikatu gabeko diruaz edo interes politikoen sare handiaz. PPk bezala, gatazkaren konponbidea garaileen eta garaituen ikuspegitik baino ikusten ez duen elkartea da AVT.
Ez dago itsutasun txarragorik ikusi nahi ez duenarena baino.
Ez dute inola lortuko beren helburua, euskal gizartearentzat gero eta urrunago baitaude biktimengandik eta jarrera politiko hertsietatik gero eta hurbilago. Hau da, euskal gizarteak Espainiako eskumaren sukurtsal gisa ikusten ditu.
Y AHORA… ATHLETIC Y REAL
Resulta que ahora para la Asociación de Victimas del Terrorismo (AVT) el hecho de que ex jugadores del Athletic y la Real jueguen un partido a favor de las presas vascas y de los presos vascos es cuasi pertenecer a “banda armada”. Su obsesión por la venganza convierte en ridículas la mayoría de sus demandas. Poco hablan de sus entresijos y oscuras páginas de luchas internas por el poder, con el añadido de dinero injustificado, así como un gran entramado de intereses políticos. Esa es la AVT que lamenta superar el conflicto si no es, al igual que piensa el PP, desde la óptica de vencedores y vencidos. No peor ceguera que la de quien no quiere ver. Y no van a conseguir su objetivo de ningún modo, ya que para la sociedad vasca es evidente que se encuentran cada vez más lejos de las victimas y más cerca de las rígidas posiciones políticas, es decir, como una sucursal mas de la derecha española.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario