domingo, 31 de octubre de 2010

RENFEREN ZERBITZUA ARRANKUDIAGAN

Arrankudiagako auzokide batzuk sinadurak biltzen ibili dira, RENFEk gure herrian eskaintzen duen zerbitzua dela eta.
Izan ere, irailaren 27tik ordutegi berriak daude eta tren gutxiago jarri dituzte, batez ere puntako orduetan, lanera edo ikastera joateko orduan eta etxera itzultzeko orduan, hain zuzen ere. Kasu askotan CIVIS tren bat ipini dutelako (Arrankudiagan geratzen ez dena), edo Ugaoraino baino ez delako heltzen.
Horri gehitu behar zaio tren geltokia egoera txarrean dagoela (eskailerak berdinez beteta egoten dira, aldapan zulo handiak daude, eta ez dago elbarrituentzat, adinekoentzat, haur-kotxeentzat egokituta), ez dagoela txartelak erosteko makinarik, ez dago bezeroarentzako zerbitzurik eta Creditrans txartela sartzeko makina izorratu badago, ez dago inor arazoa konpontzeko, eta, gero, gehiago kobratzen digute bidaia. Horrez gain, txartelaren prezioa asko garestitu da. Creditrans txartela jartzeak % 20 baino gehiagoko igoera ekarri du. Eta Creditrans txartelik gabe, txartel arrunta hartu behar da, eta txartel horrek % 50 inguruko igoera izan du (2,15 eurotik 3,20 eurora, joan-etorria).
Bildutako sinadurak udaletxean aurkeztuko dira, RENFEren aurrean arazoa konpontzeko beharrezko gestioak egin ditzan. Eta RENFEn bertan ere aurkeztuko dituzte. Badaude ere, RENFEn zuzenean kexa edo salaketa jarri duten pertsonak. Erantzuna honako hau izan da: lehentasuna eman dietela herri handiei, besteak beste, Basauriri, metroarekin bezerorik ez galtzeko. Arrankudiagan askoz garraio publiko gutxiago daukagu. Bigarren mailako biztanleak gara? Egoera aldatzea nahi badugu, mugitu egin beharko gara: udaletxeari gure alde egiteko eskatu, RENFEn kexa jarri, prentsara joan...

SERVICIO DE RENFE EN ARRANKUDIAGA Un grupo de vecinas y vecinos de Arrankudiaga ha estado recogiendo firmas para protestar por el servicio ofrecido por RENFE. El 27 de septiembre cambiaron los horarios de tren y ahora hay menos trenes que antes, sobre todo en las horas punta, cuando la gente va al trabajo o a estudiar, y a la hora de volver a casa, ya que han puesto un tren CIVIS, que no para en Arrankudiaga, o el tren sólo llega hasta Ugao-Miraballes. A eso hay que añadirle el mal estado de la estación (verdín en las escaleras, agujeros en la cuesta, y no está adaptada para personas minusválidas, para personas mayores o para carros), no hay máquinas expendedoras de billetes, ni servicio de atención al cliente cuando la canceladora del Creditrans no funciona (no hay donde reclamar y en la estación de destino te cobran como si viajaras desde la estación más lejana). Además, el precio del billete ha subido. La implantación del Creditrans ha supuesto un aumento de más del 20 % si se utiliza ese billete. Sin Creditrans, hay que sacar un billete puntual que ha subido cerca de un 50 % (de 2,15 a 3,20 euros, billete de ida y vuelta) Las firmas recogidas se van a presentar en el ayuntamiento, para que haga las gestiones necesarias ante RENFE para mejorar esta situación. También se van a presentar en RENFE. Además, algunas personas ya han presentado quejas directamente en RENFE. La respuesta ha sido que han dado prioridad a los pueblos grandes, entre otros, a Basauri, para no perder clientela a causa del metro. En Arrankudiaga tenemos menos transporte público. Nos consideran ciudadanos y ciudadanas de segunda. Si queremos que esto cambie, tendremos que movernos: pidiendo al ayuntamiento que nos defienda, poniendo quejas en RENFE, informando a la prensa…

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